New moon<333

Såg New moon igår med Fiffi och hennes familj, kan säga er att jag aldrig har gråtit så himla mkt som jag grät i den filmen, från början till slut strömade tårarna längs kinderna. Den var sjukt underbar<333 skulle lätt kunna betala 105 kr för att se den igen=P Själv tyckte jag att 2:an var mkt bättre än 1:an<333

Btw,så var tydligen några från Idol på Heron City igår oxå^^ vilket jag missade.

Sen när vi kom hem till mig efter bion så drog vi ner till puben och höll Natta sällskap då hon var med på kareoke.

Sen vid halv 1 drog vi hem till mig och satt i vardagsrummet och snackade vid 2 åkte Erik hem=P


Ne, men nu ska jag sova^^ Jag ska faktist hålla i en idrottslektion imorn^^ hur det nu än ska gå när jag inte vet vad vi ska göra och hur många vi blirxD

Puss<3333

see ya<33333333333

Kommentarer
Postat av: Anna Olofsson

ÅÅH New Moon är så bra!!!! :'D JACOB ÄR MIIIIN MAN :D

2009-12-14 @ 06:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0