Chacha^^

Vad har jag gjort idag? Jo,jag vaknade klockan 1;) käkade lunch sen la jag mig i sängen och kollade på EMA repris till klockan 6, sen fixade jag min TH poster, käkade glass sen loggade jag in på datorn och har suttit här sen dess^^
I fredas var jag med Fiffi,färgade hennes hår blont^^ sen var vi med Erik och sen vid halv 10 gick vi ut för att vara med Natta,David och Ida. Vi gick hem fem i elva, sen kom Erik och va med oss till kvart över 1 på natten. Han lärde mig spela WormxP (men nu har jag lyckats göra något med mina spel på mobilen så det går inte att spela=( ). I lördas åkte jag och Fiffi upp till Sthlm,jag skulle shoppa men hittade inga kläder som jag tyckte om. Så istället köpte jag Tokio Hotel koppar,2 Star pic TH special och en Frida tidning med TH intervju;P Sen åkte vi hem, vid halv 4 åkte Fiffi hem. Kvart i 5 möte jag Sarah på stan och vi gick och köpte biljetter till Michael Jackson's This is it, den var riktigt bra fick rysningar<3 Filmen började kl 6, så vi gick till Mcdonalds och köpte dricka och milkshake, jag såg Jocke T där,men han såg inte mig. Så jag messade honom men han märkte inte smset förens 10 min senare då jag och Sarah var vid scenen, vid halv 6 kom Jocke till scenen och jag fick veta att han dansade. Det var kulturnatten så han skulle dansa vid halv 7 igen men jag kunde inte se på=( Mupp som inte har sagt något=/ Men jag ska fan se dig dansaxP
Jag och Fiffi har blivit mkt tajtare nu<3 puss på dig:*
Andra börjar man glida isär från, och det är skit tråkigt=/ för jag älskar er<3 vet ej vad som håller på att hända=/
Idag är det ju den 8/11 så det e fars dag,grattis till min älskade pappa där uppe i himlen<33:* jag saknar dig speciellt på såna här tillfällen<3
Ska sova nu<3
See ya<333:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0