Hejsan babes;)

Jag vet att jag e dålig på att kommentera men so what? Jag har ju ett liv bakom bloggen oxå=)
Men igår var jag med Sarah och vi snackade som vanligt om våra änglar<33:angel: Alla som har kolla på Tokio Hotel har väl hört det hemska som hände sångaren Bill? Han hamnade i en våldsam krasch när han skulle till Berlin på EMA förra veckan, han hade verkligen tur som klarade sig utan en skråma, dock vart han sjukt rädd. Han berättar att han aldrig varit så nära döden som han var just då=o:omg: Hans bil är totalt förstör, det blev en skada på 80.000 euro Stackarn<33
Idag vart jag äntligen klar med försvarsmekanismen i psykologin:clap1:
Imorgon ska jag och Fiffi till fotomässan i älvsjö:cabbage: Sen ska vi hem till henne hämta hennes saker och sen hem till mig,för hon ska sova here=D
Ne, nu ska jag duscha och sen sova:sleepy: får se vad som dröms om inatt;P
See ya<33333:heartbeat:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0