Hello sweety^^

Var inte i skolan idag, fick migrän och så hade jag sovit dåligt på natten så jag stannade hemma och sov till halv 2, skit skönt^^
Vid 4 kom syrrans kille och då åkte vi till Almnäs där jag fick övningsköra^^ Det var kul, hehe polisen åkte förbi oss när jag körde runt på parkeringen och sen stod de på sidan av vägen när jag körde runt i områdetxP jag vart shit nervös trodde att jag skulle göra något fel men det gick bra=D
uppdatering av helgen, Vero var här hela helgen och vi hade kul=D Dock tappade hon sin 200 kr ute någonstans=( Kul för den som hittade dem.=P
I lördas pyntade vi våran vita julgran i vardagsrummet, jag vet det e tidigt men mamma vill att grannen ska vara klar till första advent. jag själv ser ingen mening med att fira julen längre, det e bara så himla deprimerande med jul,nyår,påsk,midsommar och allt skit=/ Det var roligare när man var liten nu kan man lika gärna ta bort alla de högtiderna.
Något roligt i alla fall är när man får nya kläder=) Detta beställde jag föra veckan;)
Detta var mina snygga kläder=D
Men nu ska jag sova för annars orkar jag inte med skolan imorn^^
Puss på er<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0