Hellow xP

Måndag idag då:bubbles: hehe...segt som tusan, orkade inte med idrotten idag så gick spåret med Anna=) Sen när vi kom tillbax till idrottsalen så satt vi och kollade på när de andra hade idrott och sen satte jag mig på golvet och såg en STOR äcklig spindel under bänken som jag hade suttit på x_x Sen när jag och Anna fick gå så gick vi över en bro och då såg vi en katt som tänkte hoppa, så vi gick dit och kollade hur det var med kattenoch just där jag ställer mig och skall luta över räcket så e det en STOR spindel där, Fan vad jag skrekxD :gaah:
Anyway, så var jag med Anna på stan köpte Glowsticks=P och sen drog jag hem.
Idag var det första gången jag övningskörde=S Snacka om nervöst:nods: Men det gick ju bra ändå
Beställde kläder today=D<3 Hittade en jättefin röd klänning som jag ville ha;P
På torsdag och fredag är jag ledig:lols:
Ne,nu ska jag titta på CSI
Så ni får ha det så bra:longhug:
See ya:heartbeat::heartbeat::heartbeat:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0