Jag är så Glad=D

HahahxD ja, ni kan ju gissa varför^^ Några som jag älskar mest på hela jorden (förutom min familj och vänner)gjorde ett sånt himla underbar uppträdande på årets EMA gala att jag skrek och hyperventilerade=O Och tro mig hade jag inte filmat det hade jag inte trott att jag var så lycklig att se de. Hehehe=P nej jag reagerade inte alls så när jag träffade de utanför Sheraton Hotell i september! xD
Men jag har sagt det till mig själv och alla att jag tänker inte vara lugn på deras konsert i mars, jag ska skrika som fan och vara verkligen helt galen på ett bra sätt;P
Jag skrek till och med när de vann priset och då visste jag ändå innan att de hade vunnit=) Det visste ju varenda Tokio Hotel fan som är bandet trogna att de skulle vinna=D<3
Kan säga att jag tyckte att U2 hade en jättebra uppträdande de med=D riktigt snyggt=D
men nu ska jag svara på sms och sen sova;P
Puss:*:*
Sylvia är lycklig<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0