Polen 08<3

Jag saknar verkligen sommaren 2009, då var man alltid med gänget och jag,Eve och Vero åkte till Polen<3
Här har ni iaf några bilder från då vi va i Polen=)

Eve satte sig i badkaret första dagen då vi kom ditxP

Lidka och Eve

Lidka på PizzaHut

Eve och Vero på en tågbro

Jag åker "pulka"

Vero,Jag och Eve på ängen

Vero,Jag och Eve<3

Jag,Lidka och Eve gör roliga grimarser

Eve leker påfågelxD

Jessi och Jag<3

Lidka på bowlingen

Jag=P

Eve=P

Jackie<3

Lidka=)

Jag och Eve vid poolen=)

Jag och Vero

Eve=)

Lidka och Eve=)

Vero och Jag=)

Eve och hennes älskade Torres t-shirt

LidkaxD fråga inte vad hon gör för jag vet intexD

Jupp så här stökigt var det där jag och Vero sovxD

Vero,Jag,Eve och Paula

Jackie

Jag=P

Eve latar i bildenxD

Jag och Vero=)

Lidka

Eve och Jag<3

Nathalja och Lidka

Vero=)

Lidka

Eve och jag på toa på flygplatsen

Sprite und Fanta=P

Jag och Eve<3

Eve och Jag med våra coffiesxP Vi skulle hålla oss vakna hela sista nattenxD

Jag hade inte sovit på 48 timmar och hade druckit champang så jag vart yrxD
Och våldtagenxD



Så det var alla bilderxP
Hoppas ni hade kul när ni såg dem, vi hade iaf detxD

See ya<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0