sschinner Hissar & Dissar

Dagens Hiss(Y)
(Y) TV-Serier
Att Ugly Betty och Desperate Housewives är tillbaka igen=) Har verkligen längtat efter fortsättningen på de båda serierna, dock har de misslyckats med reklamen för delarna i DH de visar samma reklam varje vecka=/ Men annars är det kul och sitta och titta på de, för det är verkligen spännande att se vad som händer de galna fruarnaxP Och söta Betty<3 Har hon funnit sin kärlek nu? Och väder hände med Daniels Molly?=o
(Y)Äkta vänner
Från att haft många vänner som jag trodde var äkte, så har det visat sig vilka som är de äkta vänner:* <3
Tack för att ni finns för mig sötisar<33
Dagens Diss(N)

(N)Vänner som sviker
Man kan ju inte lita på folk som de säger, för riktiga vänner finns alltid där i våt och torrt. Jag har ställt upp för de alla när de behövde det, men när jag sedan behövde de så fanns de inte där. Skit dålig stil!
(N)2012
Är det något som jag absolut inte klarar av så är det allt tjat om jordens slut 2012! Och sen måste de självklart göra en film om det! Jag är så jävla rädd för döden att varje gång någon snackar om det, eller reklamen för filmen visas så vill jag bara gömma mig under täcket och aldrig komma fram mera. Det är så jävla sorglig att veta att om ungefär 3 år att ingen kommer leva mera=''( Kan ingen hålla käften om det? Det heter faktiskt
Carpe Diem!!
(N)Vackra flickor
Varför måste man bara för att man är tjej bete sig som en? Ha kortkort kjol, världens urringat, smal som fan, och gå i högklackat för att betraktas som en vacker flicka? Och sitta med bena ihop?=O
Jag är trött på sånt! Jag är en tjej som älskar att ha jeans/mysbyxor med stora tröjor och gympaskor och sära på benen!
(N)Killar
Ni killar där ute som har sandkorn till hjärnor! Har ni någonsin tänkt på en tjejs insida? utan att kolla på utseendet? Ni killar som säger att ni älskar en tjej och sedan går och strular och blir tillsammans med en annan tjej, fattar ni inte att vi tjejer är människor med känslor? Ni killar som är otrogna och tror att vi tjejer aldrig kommer få veta, ni har FEL! vi tjejer får veta ALLT!
Men sen finns det ju en och annan sällsynt kille som förstår på sig en tjej=)
Yes detta var min hiss och diss för idag=) Dock inte mkt hiss eftersom jag bara hittade massa nackdelar om det jag tänkt skrivaxP
Puss på er:*<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0