Tatuering?

Jag funderar på att tatuera mig, och eftersom jag älskar vingar så vill jag ha något med vingar=) Dock vet jag inte om jag ska ha en stor tatuering med bara vingar på ryggen som Gustav(Vänstra bilden) och som Doda(Högra bilden).
Något som jag verkligen tycker e fullt att ha vingar är på detta sett.
Att skriva sin älskades namn är ett stort misstag, det får man aldrig göra även fast man är gift. Man vet aldrig vad som kan hända.
Men om jag ska ha tatuering med text så är detta finna texter,
" Alis volat propriis"
Det är Latin och betyder "Hon flyger med egna vingar"
Eller
"Carpe Diem"
Också Latin och betyder "Fånga Dagen"

Eller

En tatuering för mamma och en för pappa, dock vet jag inte hur de ska se ut=P
Jag vill även ha något som representerar Tokio Hotel utan att skriva deras band namn.
Jag vet bara att jag letar efter fyra speciella tatueringar från fyra speciella personer, men jag vet inte när och hur det kommer bli.=/
Nu ska jag fortsätta kolla runt på idéer till tatueringar=)
Puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0