Ajajaj...dumma mensvärk=(

Måste man ha mensvärk? Det gör sån ont=''( gick inte till skolan idag för att jag hade så ont att jag knappt kan stå,sitta eller ligga ner,har tagit alvedon 2 gånger men det hjälper inte. Tog vaccinspruta mot influensan idag;P Sen köpt jag mig en fin anteckningsbok, eller det enda fina med den var att det står Carpe Diem. I överig så e den ful för den e rosa*blä*
Juste=D Tokio Hotel börjar sin stora turné i februari 2010,dock har vi inte fått veta om de ska komma till Sverige men hoppas det=D Konserten börjar i alla fall i Hamburg=) Ska försöka ta mig dit,mamma kommer säga nej, för vi har inga pengar. Men jag sparar så att jag har råd med flygbiljett och konsert biljett, sova behöver jag inte göra;P Någon som vill med? Det skulle vara roligare om man inte var ensam=) Måste bara beslag ta mitt bankkort annars kommer mamma ta slut på alla mina pengar och då har jag inget kvarxP Vill på konserten i Hamburg, Oberhausen och Finland=D
See ya<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0