Inte okej Expressen!

Var nere på stan imorse skulle handla på In & Finn och sen påvägen till tandläkaren plockade jag upp en Metro=) När jag kom till tandläkaren satte jag mig ner och läste i metron hittade en intervju med Tokio Hotel;) Metro skrev väldigt snällt, och det stod att Tokio Hotel vill komma hit(Sverige) på turné, det stor att de säkert kommer komma hit under deras stora 2010 turné=D Den artikeln gjorde mig glad=D Men sen när jag kom hem loggade jag in på datorn och läste en längre intervju med de ( http://www.metro.se/2009/10/02/r_lhfushemrdy6_nmnbdgmga/) och där hade de inte ändrat att Automatic redan är släppt, på internet står det att Automatic släpps idag.
Något som gjorde mig förbannad är Expressen, de skulle göra en skiv recension om Humanoid men istället skrev de om själva bandet och bandets fans, de jämförde Tokio Hotel med Jonas Brothers vilket är helt fel eftersom de banden har inget gemensamt. Och att vi Tokio Hotel dyrkar bara Bill och Tom?=O Ursäkta? Vi dyrakar de ALLA fyra,Georg & Gustav tillhör Tokio Hotel lika mycket som Tom och Bill!!! Och att skriva att musiken inte är så viktigt? Det är fan det dummaste jag har hört, klart deras musik är viktig. Det är musiken som har gjort de kända och det är musiken som är deras jobb!!! Och föresten Tokio Hotel är INTE ett emo band det är TYSK ROCK!!! ( http://www.expressen.se/noje/recensioner/skivor/1.1727695/tokio-hotel-humanoid) De skulle skriva om skivan inte om oss fans!!
Tydligen ska vi fans likna sånahär Monchichi,
visst söta små nallar,men vi liknar inte alls de!!
See ya<3333

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag håller med dig angående Expressen-recensionen. Det var en väldigt konstig recension i huvudtaget. Om man nu kan kalla det för recension, så otroligt kort som den var!

2009-10-07 @ 18:48:02
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0