Look what I bought

Drog ner på stan idag efter skolan för att köpa present till Fiffi=) Och så köpte jag ett Rosa Band, första gången jag gjorde det. Har aldrig köpt den för att jag hatar rosa, men efter igår så kände jag mig tvungen. Jag brukar läsa olika bloggar som jag slumpar fram. Och då var det en blogg som skrev om Musikfroken( http://musikfroken.blogg.se/index.html) som hade cancer men överlevde den tyvärr inte, det var så extremt sorligt att läsa dem inlägg som hennes man har skrivit på hennes blogg. Mina tårar rann hela tiden, sen när jag gick och la mig så tänkte jag: Tänk om min mamma skulle dö? Det är hemskt. Jag grät mig till sömns igår kväll.
Men jag vet att jag gjorde rätt att köpa ett Rosa band=) Jag hoppas att alla där ute som har cancer blir bättre=)<3
see ya<3333

Kommentarer
Postat av: veronika

Ett bra köp :D

2009-10-18 @ 12:54:44
URL: http://veronikascrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0