Nu är den köpt=)

Igår köpte jag min student klänning=) Mamma tyckte att den var jättefin=)<3 Dock sa min syrra att det måste vara en hel vit klänning?=S Det känns så himla tråkigt med hel vit klänning=S Vad säger ni?


Jag känner mig sviken=( Skulle ner på stan igår och köpa Tokio Hotels singel Automatic , så finns den inte kvar=O Förstå hur ledsen jag vart='( Men jag gick hem och tröstade mig genom att beställa hem skivan istället=D Så förhoppningsvis kommer den imorgon senast på måndag=)<3 Men på torsdag nästa vecka släpper de Humanoid=)<3

Men nu måste jag leta efter en engelsk bok,eller egentligen 3 engelska böcker för att läsa, "älskar" verkligen att läsaxP

See ya<3

Kiss<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0