Panik shopping idag!

Schisse! Måste ner på stan idag och köpa present till Fiffi som fyller år imorgon, hinner inte köpa något imorn eftersom jag ska till henne direkt efter skolan=) Vet inte vad jag ska köpa ens:S så det är ännu mera panik:S

Iaf så sitter jag i skolan och ska snart ha T.A.G.G (Trivsel, Anti-mobbning,Gemenskap,Glädje) möte halv 11, idag blire fisk och potatis till lucha i skolan:P Igår var det korv och pommes och jag mådde ingen bra efter maten:S Hoppas jag klarar av maten idag:P

Jaja,nu ska jag runda av och mysa med mina sköna vita tumvantar ^^

Puss på er<333

See ya<33333

Kommentarer
Postat av: BloggBlondinen

skolmaten är inget vidare!! e glad att jag slipper den!!

2009-10-15 @ 11:02:17
URL: http://bloggblondinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0