Shit vilken morgon=O

Har inte sovit på hela natten, 06:30 hängde med min killkompis Erik till garaget för han skulle hämta sin bil, sen går jag hem försöker sova med det går inte. Får massa smsxD Sen vid 08:00 loggar jag in på datorn och tittar runt på ticnet=P snackar med några på msn och rätt som det är e klockan 09:00=O Fort in och kolla biljetterna och betalningsätt. (får pengar först imorn) vissar sig att man måste betala direkt=O F*ck!!! tänkte jag och Sarah, detta betyde bara en sak inte Tokio Hotel='''''''''''(  vi båda började gråta!! Min mamma kom hem kvart i 10, och jag går fram gråtandes till henne berättar vad som hänt och hon tröstar mig. Sen hittade Sarah en hemsida som säljer oxå TH biljetter men dyrare. Vi tänkte vem bryr sigf? vi MÅSTE se de!! så jag snackade med mamma men hon sa nej det blir för dyrt. Sen hittade jag en annan sida som man kan betala när man hämtar ut biljetterna, betala via faktura, och det gick bra för mamma=D Skulle beställa biljetterna då står det att total summan är förhög det går ej att beställa. Jag blir skit sur och dampar på sidan.  Försöker med en biljett men samma sak där med. Så mamma ringer till den hemsidan och snackar med de och killen i telefonen säger att vi ska välja postförskott, valde det och sen gick det!! Så på fredag sa han att vi ska få biljetterna=D=D=D=D=D

När jag såg att det vart beställt så började jag hyperventilera, och gråta som mamma fick hålla om mig! Jag höll på att svimmaxD

 

Shit vilken crayz morgonxD

 

 

Jag och Sarah vill fira detta på något sätt!! Att TH kommer till Sverige och vi har biljetter=D Någon som vill vara med? skulle vara skoj om man var många på det=D<3333

Och så kan alla lära känna varandra innan konserten oxå=D<33

See ya<33333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0