Trött som tusanxP

Hade en underbar helg=D Slänger ihop om vad som hände i fredas och lördas=P
Fredag
Började med att jag åkte in till skolan, det visade sedan att läraren jag skulle ha den dagen var på begravning så jag hade kommit i onödan=/ Men jag drog till tågstationen och väntade på tåget som gick först 13:53 mot Gnesta, ringde till Fiffi ett  par gånger för att säga att jag kommer tidigare än jag hade sagt, men hon svarade inte för hon hade somnat :P  Men efter 20min svarade hon;P När jag kom hem till henne fick hon sina presenter :P vilket var lös ögonfransar,mascara, läppglans,hårspray och foundation. Sen vid 16:00 möte vi Jessica vid tågstationen vi gick och handlade chips till festen som skulle vara dagen efter xP Påvägen hem till Fiffi igen så hittar jag 100 kr på gatan xD Sen när vi kom hem till Fiffi så började vi fixa oss inför krogen=) Vi drack vin och lyssnade på musik=P
Hell yeah;D           Fiffi & Jessica fixar sig    Så här såg jag ut:P   Sexy girls<3
Hell yeah<333           Me                   Fiffi<3                     Jessica<3
Sexigaste födelsedags                                 
barnet ever<33        Hon lyckas alltid bli snygg på bilder;)

Sen käkade vi hemlagad pizza och drack ännu mera vin;P  Sen fick vi skjuts ner till tåget, när vi kom till hamnmagazinet var det bara jag,Fiffi, Jessica och Anna där, efter 22:00 började det komma in fler dit till krogen. Men vi hade kul, ibörjan var det jag och Jessica som dansade och alla människor som var där tittade på oss xP Yeah, nu har alla sett hur dåligt jag dansar xD Det kom fram en kille till Fiffi och ville att hon skulle dansa med honom, men hon sa nej:P Efter en smirnoff var jag, Fiffi och Jessica ute på dansgolvet och nu vara det andra oxå uppe och dansade=D Killen som ville dansa med Fiffi kom fram igen och den gången dansade de men Fiffi tyckte att han vara jobbig, förstår det för han var typ överallt på henne så vi fick rädda henne. Dock var vi tvungna att ha henne i mitten av oss då vi skulle ut för alla killa ville röra henne =P Hahaha...det var en kille som ville dansa med mig men jag sa nej,jag har redan dansat xD han var nog lite sur eftersom en kvart senare står jag på dansgolvet med Fiffi, Jessica och Anna=P Sorry boy xD Vi drog hem vid halv 2=)
Lördag
Vaknade halv 1 fast jag hade inte sovit så bra på natten=/ kvart över 3 möte jag Fiffi nere på stan och vi gick med Jessica till Konsum som skulle handla mat till jobbet, sen drog hon till jobbet och jag och Fiffi drog till Fantastico och handlade godis till David som fyllde år, efter det drog vi hem till mig och fixade oss drack lite och sen gick vi hem till Davids mamma där överrasknings festen var, 18:15 kom Natta och David hem. Dock hade han listat ut att det var något på gång så han vart inte så överraskad=P Men vi hade kul ändå, vi dansade drack och snackade xD Vart snurrig när jag drack för att jag knappt hade sovit och svepte i mig alltxP Men sen gick det över men då vart jag så himla depp och ville inte leva och massa skitxD
Fiffi och Natta            Ida, Renate & Ida      David & Erik
Jane & Ida
Vid 22:00 drog vi ut, Erik hade med sin fyrhjuling och körde runt rundelen som en galning, han höll på att krocka med en bil. Så jag vart skit rädd och sa det till honom men han ryckte bara på axlarna och körde iväg. Då vart jag skit ledsen och slängde mina Cheez balls i marken och gick hemåt gråtandes men Fiffi stoppade mig på vägen sen lugnade jag ner mig och alla gick ner till en kompis, Erik skulle hämta sina saker vi stod och snackade en stund och sen gick vi hemåt. Natta, David & Ida gick hem och jag, Erik och Fiffi var ute och snackade xP runt 01:00 gick vi hem och Erik åkte till sin stuga. Jag och Fiffi snackade ett tag tills vi somnade.
Söndag

Jag vaknade halv 10 men låg kvar i sängen xP Fiffi drog jätte tidigt imorse för hon skulle få gäster idag=)
Och jag mår illa så jag har inte ätit något ännu, får se hur det blir sen.
See ya<3333

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Okej :) med mig är det fint! Gör du då? D

2009-10-18 @ 18:19:31
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/
Postat av: Emmelist

nej du verkar ju vara ett äkta tokio hotel fan...å det är ju en sak. men finns MÅNGA som bara gillar dom för att det är "inne" och då är man fan inte ett riktigt fan :P



men som du säger smaken är som baken! Men tycker inte det är fel av er som gillar dom. Jag gillar ju slipknot tex. många brukar kolla snett på mig för det :P

2009-10-18 @ 18:43:33
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: okej :P svarar på kommentarer :)

2009-10-18 @ 21:02:53
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: okej :P svarar på kommentarer :)

2009-10-18 @ 21:02:56
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/
Postat av: Emmelist

nej man ska verkligen stå för vad man gillar !



sen dom där som bara gillar det för att det är "inne" kommer nog snart att byta grupp. så man ser ju vilka dom riktiga fansen är ;)

2009-10-18 @ 23:09:36
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0