Världens Bästa Mamma<3

Det finns en person som alltid finns vid min sida till 100% och det är min mamma. Hon förstår mig, jag kan prata om allt med henne, hon lär mig saker fortfarande (även fast jag är 18 är jag inte färdig lärd). Hon kämpar för att jag ska må bra, få saker som jag behöver och hon kräver inget. Visst hon brukar låna pengar av mig när hon behöver det, men jag får alltid tillbaka det 3 dubbla. Hon stöttar mitt stora intresse om Tokio Hotel, det brukar vara hon som frågar om jag behöver något om Tokio Hotel=)
Så ni förstår jag är min mamma evigt tacksam<333
Kommer ihåg en dag när hon kom hem från våra föra grannar som bodde ovanför oss, hon berättade att grannen på 6:e våningen (som är en äldre kvinna) satt utanför sin lägenhet med sin lägenhetsdörr öppen och att hennes plånbok låg på golvet i trapp huset. Mamma förstod att det var något som inte stämmde med kvinnan eftersom hon inte reagerade när min mamma tilltalade henne. Så hon ringde på hos grannen hon egentligen skulle till och han kom ut och hjälpte min mamma att bära in den äldre kvinnan, mamma gav henne vatten och sen helt plötsligt började kvinnan att blöda från munnen och andas konstigt. Så mamma ringde ambulansen och de kom och hämtade kvinnan, vi fick inte veta vad det var för fel. Men den äldre kvinnan lever idag.=)
Min mamma är en riktig medborgare<3 Och hon är min hjälte<333
Jag har världens bästa mamma<33333



Ska ge mamma något fint i julklapp<3333
See ya<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0