090925

Idag började min psykologi,och jag fattar ingenting:S haha...
I alla fall så har jag fått beställa Tokio Hotel's nya album Humanoid DLX (CD+DVD+Flagga)=D<3333 Så nu väntar jag bara tills den kommer släppas=D=D
I onsdas var jag och Eve på Comedy fight club=) Skit kul var detxD efteråt fick alla Goodiebag och sen fick man ta hur mycket energy dricka som helst=P Jag hatar egentligen energi dricka men den här är jätte god=)
Igår träffade jag ju Mimmi på stan och vi gick runt i alla affärer på stan, (Stan e inte stor, för annars hade vi inte kunnat gå i alla affärer) Jag provade massa kläder på BikBok=P (Dock hatar jag tjej kläder eftersom deras storlekar e så himla små,och jag gillar stora kläder)
Favorit tröja<3
Bill inspirerat<3
Nja,inte så fint
det här var OK
Me and Honey<3
vi lekte i hissen i kringlanxD
in ifrån hissen
See ya<3333

Kommentarer
Postat av: Elina

Svar; Du kan rösta 100 ggr per land. Om du inte kan rösta mer på svenska MTV, byter du till något annat land och fortsätter där. Du kan rösta 100 ggr per dygn. Efter 24 timmar igen kan du fortsätta rösta på svenska MTV eller vart det nu än är du har använt alla dina röster - för idag - på.

2009-09-25 @ 21:42:43
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0