5 km på en timme

Idag på idrotten gick vi runt joggingspåret, den är på 2,5 km och den skulle vi gå två gånger så alltså gick vi 5 km. Dock var inte tiden den bästa, gick den på 1 timme, eller rättare sagt på 50 minuter. Fy vad dålig man känner sig:$ efter oss kom det små barn som skulle ta samma spår som vi och de sprang, shit det är pinsamt:$
Idag har cdon.com ut släpp av Tokio Hotels nya skiva Automatic=D men jag var nere på stan här i Södertälje och jag frågade om de skulle få in deras nya skiva då sa han som jobbar där, Ja,det kan du ge dig på=D Detta gjorde min dag=D Dock får de den först nästa onsdag men jag väntar=D<3
Sen möte jag upp mamma vid bussen och vi gick till optikern för jag skulle kolla synen inför körkortet, så nu är det bara att vänta 4 veckor:/ Vi var även runt i olika affärer där de säljer festklänningar, men jag hittade inget. Men när vi kom till den sista affärn så sa han som jobbade där att om jag vill kan de på affärn sy en klänning till mig och jag behöver bara välja tyg=P Nice=) får se vad det blir=D Jag fick även den nya Popcorn tidningen av mamma=D<33
Men nu ska jag fixa mig, ska på teori kurs snart;P
See ya<333

Kommentarer
Postat av: fiffi

OMG!! jobbigt gumman

2009-09-21 @ 17:51:44
URL: http://fiffiblondiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0