Automatic=Apa,Humanoid=Crazy

Vet inte om jag har sagt detta förut, men varje gång jag lyssnar på Automatic/Automatisch från Tokio Hotel så känner jag mig som en liten apa xP haha..vet det låter lite konstigt men det är en sån härlig sväng i låten att det bara blir så=P Och låten Humanoid från de gör mig helt crazyxD Man får sån adrenalin kick i hela kroppen=O Milda makaroner=O Idag skrev en tjej på bdb(bilddagboken) att snart kommer vi alla TH fans ha albumet Humanoid i våra händer, efter att den har blivit försenad ett par gånger så får vi den nästa vecka=D=D Och det är just då jag upptäckte att det verkligen är sant! Jag är super nervös=O Har fjärilar i magen, det känns ju som om man är kär=)
Och imorgon är det 3 hela veckor sedan jag för första gången i mitt liv fick se Tokio Hotel i verkligheten och det var inte några meter ifrån oss, utan bara några få CENTIMETER=O Kan någon förstå hur glad och lycklig jag är?=''') Fast jag kunde inte fatta det riktigt när de stod där framför mig. Jag hade pratat med mina kompisar innan jag visste att de skulle komma till Sverige, att om jag någonsin skulle få träffa Tokio Hotel så skulle jag nog gråta,skaka, svimma och i värsta fall dö. Fast inget av det hände, jag var hur lugn som helst. Jag kunde inte fatta det själv, men jag vill inte göra bort mig inför de.=P Måste erkänna att när jag ser de på tv, eller i videon på Youtube, dvd eller hör deras musik så börjar jag gråta och blir helt hysterisk att jag inte vet vad jag ska göra xD *Fangirlskrik*
Alla pratar om hur snygg typ bara Bill eller Tom är. Mitt svara har blivit nu efter att ha sett de i verkligheten, de alla fyra Georg, Gustav, Bill och Tom är skit snygga=D Det går inte att välja vem som är snyggast!!!<3333
Jag <3 Tokio Hotel!!!
Bilder kommer sen från 8/9 då bloggen tillåter det:*
See ya<33333

Kommentarer
Postat av: BloggBlondinen

lyllo dej som har sett dom =)



sv; ah spikmatta gör susen!

2009-09-29 @ 10:10:28
URL: http://bloggblondinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0