Dagens dag=P

Dagen började med att jag och mamma åker ner till plisen för att hämta ut ett papper där min anmälan står om mitt tappade id- och bankkort,sen går vi till skatteverket och hämtar personbevis för att kunna få ett nytt idkort. Efter det åker jag till skolan, och har studiestuga(arbeta fritt i skolan)sen vid 11:15 skulle jag ha möte med vår projektlärare men det vart inte förens vid 11:30 eftersom eleven före mig drog över på tiden, när det sen var min tur kom jag inte fram till så mycket. Anna var med på mötet eftersom hon också skulle prata med läraren och sen gick vi och åt. Efter maten hade alla 3:or möte om studenten, vilket inte gick så bra. Hälften ville att alla 3:or skulle ha student firandet tillsammans men inte den andra hälften. Sen så var det några som ville att alla skulle åka på samma flak,men inte de andra. Så vi kom inte överens, tycker att vi borde ha klass viss eftersom vi 3:or är så splittrade. Och detta ska vara en klass grej även om vi bara är 52 3:or. Men vi får se hur detta går:P
Efter skolan åkte jag ner på stan och möte mamma, gick och fixade bild till mitt id-kort(fy farao vilken ful bild) och sen gick vi till banken, och fixade id- och bankkort. Sen gick vi och mamma köpte varmkorv och jag fick glass=P
Big ice creamxP
See ya<3333

Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

sv; Ja, eftersom de har lagt ut de på deras hemsida :)

2009-09-03 @ 17:11:40
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: Sara

kolla in bloggen och kolla in chihuahua kläderna ja ska köpa ;)



lämna en gullig kommentar !

puss på er

2009-09-03 @ 17:41:57
URL: http://amniesara.blogg.se/
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

sv; nej :P <3

2009-09-03 @ 18:45:42
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0