Mumma=P

Jag älskar mammas grönsakssoppa, den är så underbar god=P Tog en Smirnoff till det;P
I alla fall har dagen varit bra=D Träffade Jock.t efter skolan, vi satt på scenen på stan och hade färgkrigxD Och sen träffade jag Fiffi och Towe, drog till Mc med de. Sen drog vi till mig så att jag kunde hämta pengar för att köpa Star Pics och cigg=P Dock fick Towe köpa ciggen till mig eftersom jag inte har någon idkort längre=/ hehe...
Imorgon ska jag och mamma till polisen på morgonen för att hämta ett papper där det står att mitt bankkort är spärrad så kan jag få ett nyttxD
Puss på er<333
See ya<33333
8 september ska jag se de!! Bryr mig inte!!!<33333

Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

sv; det funkar för mig :)

2009-09-03 @ 09:34:58
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: simone

grönsakassoppa är galet gott! :D

2009-09-03 @ 11:49:23
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0