Nononono='(

Jag som var 100 % säker på att min depression var över, men jag hade fel!=''( Den är tillbaka och det är jobbigt. Allt känns så fel, livet är skit, alla bara sviker,ljuger,kärleken suger, känslorna är uppochner=''( Mår illa som tusan vet inte vad som är felet, kollade upp min "symtom" på internet sökte på illamående och trötthet fick 3 stora alternativ. 1. Gravid
2. Cancer
3. Migrän
Vi kan börja med 1 och där är jag 100% att jag inte är gravid. 2:an kan hända men den chansen är väldig låg eftersom ingen i familjen/släkten har haft det. 3:an kan stämma då jag har fått diagnosen om att ha migrän, fick en migrän anfall igår kväll och det ståd på internet att det kan hålla upp till 36 h efter attacken. Ja,så det är nog det, inget stort allvar.
Iallafall så har jag aldrig, och då menar jag ALDRIG haft denna känsla(kan man ens kalla det för känsla?:O) att jag vill raka av mig allt hår på huvudet för att starta om. Shit,den tanken skrämer mig lite.:O
Med tanke på depp, så kom en jävla tanke upp i hjärnan imorse när jag var påväg till idrotten. Jag gick på övergångstället och sen tänkte jag bara kan det inte komma en bil och köra på mig?
Hur fan tänker jag egentligen?=O Fatta vad läskig depression kan vara!
Fortsatt depp
Jag vet att alla bara säger att de finns där för att få mig att må bra! men ni kan sluta med era lögner! Det är bara så patetiskt att hålla på som ni gör. Men detta är sanna ord! Jag älskar er iaf<333
Här är iaf något som jag skrev tidigare idag.

Jag vet hur det känns. Du vet inte hur det känns, för du har inte varit med om detta!! Ingen vet!!! även om de har råkat ut för detta så känns det olika för alla!!!

 

Det blir bättre med tiden. Nej,det kommer inte bli bättre!!ALDRIG någonsin, så SLUTA säg det!!!

 

Men du kan ju prata med någon om detta. Prata med någon?? FAN heller!!! Det är INGEN som fattar!!!

 

Men om du gråter hjälper det dig då?? Gråta??? Jo, det kan jag göra! Men det hjälper ändå inte!!!

 

Har du någonsin försökt med flit göra din kropp illa av detta??  Förstöra min kropp med sår?? Ja,det kan jag oxå göra! Men det hjälper inte för det har jag redan testat!

 

Men jag finns här vid din sida!  finns vid din sida?? Ja,det kanske du gör men inte ens detRÄCKER!!!

 

Du är inte ensam!!!  Nej, har ju massa andra runt mig! Men det hjälper inte!!!

 

Har du någonsin försökt att skaffa någon att älska?? Ja,men det gick åt HELVETE och gjorde saken värre!!!

Men musiken då? hjälper det dig när du mår som sämst? Inte ens musiken räcker till för detta!!!

 

Tankar?? Ibland undrar jag varför jag inte bara gjorde slut på allt lidade!!!

 

Vad har stoppat dig??  det är inte lätt när folk måste älska en!!! och det är ett STORT hinder som gör att jag inte har tagit slut på allt lidande. För då skulle jag orsaka de massa lidande.

 

Bryr du dig om det?? bryr jag mig om de? JA alldeles för mycket!!<333

 

---------------------------------------------------------------------------------

 

Nej jag är inte psykisk störd!!! Jag vill bara få er att FATTA att allt sådant ovannämda som ni sägerINTE hjälper!!! Även fast ni försöker!!!

 

 

SORGEN OCH SAKNADEN ÄR FÖR STOR!!!!

 

R.I.P Freidrich Otto Schinner  +1932 - *2004

 

Det hjälper inte om jag Schrei RETTE MICH för det är ingen som kan rädda mig!! För mig kommer du alltid vara Heilig!! Och från alla hör jag Springe nicht.

 

Det är shit jobbigt när man vill vara på två olika ställen=(

 

Men jag kan lova dig pappa att vi kommer träffas en dag<3333

 

Och då tänker jag inte lämna dig!!! ALDRIG någonsin!!!

 

För jag älskar dig, pappa<33333


<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0