Skänker bort affischer/autografer

Nu är det så att jag har affischer/autografer på några kändisar, som om någon vill ha e det bara att säga till=D (Dock är det dubbla/tre dubbla,så att på ena sidan är det någon kändis och på andra sidan en annan.)

Affischer:

Ashley Tisdale/Cinema Bizarre

Vanessa Hudgens/Jonas Brothers

Eisblume/Daniel Radcliffe

Emma Watson

Lady GaGa/Dir en grey

Selena Gomez O Demi Lovato/Emma Watsons kropp?

Robert Pattison/Wickie

Agnes/P!nk

Desperate Housewives

Danny Saucedo

Sugababes/Timbuktu

Lindsay Lohan/Kid Down

Fall Out Boy/Darin

Robert Pattison/The Killers

Hammerfall/Molotov Jive/Glasvegas

Franz Ferdinand/Lady GaGa

An Café/Zac Efron O Vanessa Hudgens

Timo Räisänen/Takida/Lazee

Coldplay/Heath Ledger/Heat

Kick/Ben Barnes/Jason Mraz

Usher/Kate Ryan

Kristian Antilla/ All Time Low/Basshunter

Simple Plan/Neverstore/Jonne Aaron

Thomas Godoj/Die Ärzte

Rihanna

US5/G-Unit

Dir En Grey/Cinema Bizarre/Sonic Syndicate

Good Charlotte/Sugarplum Fairy/Pauline

Metallica/Pussycat Dolls

Avenged Sevenfold/P!nk

The Kooks/Colbie/Heroes

The Donnas/Sex Pistols/Lazee

Rachel Bilson/Caesars/Backyard Babies

H.E.A.T/Deathstars/Johan Palm

Alcazar/Sahara Hotnights

Mando Diao/Herbrightskies

Jonas Brothers/Alesha Dixon

Måns Zelmerlöw/Takida

Pete Doherty/Taylor Swift

Robert Pattison/Lady GaGa

Hardcore Superstar/Johan Palm

Promoe/Metro Station

E.M.D

Britney Spears/ Green Day

Martin Rolinski/Gerard Way

Ugly Betty/The Hives

Ola Svensson/ The Poodles

Gym Class Heroes/Bam Margera

The 69 Eyes/Daniel Radcliffe

Orlando Bloom/Pussycat Dolls

50 cent/Frank Iero

Metallica/Ola Svensson

Sahara Hotnights/Justin Timberlake

Death Cab For Cutie/Paramore

Lordi/Timo Räisänen

 

Samt autografer:

Jennifer Rostock/Annemarie Eilfeld

Rihanna/Trace Cyrus

 

 

Så det gäller att vara först till kvarn!!! Skickar affischerna hem till DIG, kan även fixa urklipp från tidningar till er, det vill säga om ni samlar på sånt. Kommer bara ha detta i en månad sen slängs allt som blir kvar.(om du bor nära stockholm/södertälje kan vi mötas och jag ger affischen direkt)(går att få bild om ni vill se)
P.S Om någon av er har något om Tokio Hotel kan ni ge mig det då? snälla? D.S
See ya<333

Kommentarer
Postat av: Steffi

SÖTNOOOOOS<3<3

I want ittt ^^

LaFee

Den på bara Coldplay

o Dead by April :D

Nästa ggn vi ses? :*

Jag har fortfarande inte gett dig postern som jag ville ge dig...

Men jag bär med mig den överallt! Ifall vi skulle träffas!<333333

2009-09-22 @ 08:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0