Snart dags=P

Sitter i plugget, ska ha lektion snartxP Sen ska jag ner på stan och träffa Jocke.T=D och sen hem och hjälpa Eve att baka för imorgon, hon fyller hela 19 år och syrran kommer med Vero och Karo. På fredag blir det förhoppnings viss en sväng till Skärholmen för att kolla efter student klänning till mig=D<3

Jag längtar till nästa tisdag 22 september=D Tokio Hotels singel AUTOMATIC/AUTOMATISCH släpps ut då=D=D SKA HA DEN!!!<333




Har planerat med Steffi att vi ska göra en fan grej inför album släppet av HUMANOID som släpps i början i oktober, så vi ska springa runt i Stockholm och sätta upp massa lappar om Tokio Hotel=D och filma in detta och lägga ut de på Youtube efteråt=D=D
Så om någon vill vara med så får ni säga till det=D<33
Mer info kommer snarast!!

Nu börjar lektionen=)

puss, see ya<333

Kommentarer
Postat av: AWA

sv: JA. JAG HAR TRÄFFAT TOKIO HOTEL. JAG KAN FAN INTE FATTA DET. Dom sekunderna som dom stod framför mig spelas upp om och om igen i mitt huvud. I've got the TH feväääh :D <3

2009-09-16 @ 16:34:35
URL: http://angeliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0