13.12.10

Var inne på Lindex idag för att köpa strumpor då hittade jag skit snygga tights som jag bara mst ha! Och sen hittade jag en hel platta ögonskuggor, som var helt dö grymma :D MÅSTE HA!!!:D
Annars då, jo min vecka är nog helt uppbokad:P Imorgon ska jag upp 8 för att hänga med Sarah och hennes klass till sthlm och gå på julmarknad,
Efter det ska jag vara med Mimmi. Onsdag sovmorgon sen åker jag till en hemlig destination ;) kommer hem på torsdag tar det lugnt på torsdag kanske träffar älsk?<3 Och sen hela helgen hjälper jag mammas kompis att flytta :P
Nästa vecka äre jul "/ Onsdan dra Fiffi till Gotland och Kim drar till Örebro"/ *buhu* Men jag kan glädjas mig åt att Eve är hemma på julafton:D<3 Dudu,du är så fuking saknad<33333
(Berlin 2009<3)
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0