Shoo bree:P

Var på stan med Natta och Ramona idag:P Ramona köpte både min julklapp och min födelsedags present:P dock fick jag gå min väg=( Fan o jag som vill VETA!!!:O BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ Vill veta vad jag ska få!!!:O
Iaf så har jag mina överraskningar till älskling;) Så säger inte du så säger inte jag;P
Imorgon ska jag iaf upp tidigt för ska hålla Ramona sällskap vid bussen, sen ska jag till Fiffis skola och vänta på henne och vara ett tag med henne<3 Sen ska jag träffa sötaste Steffi<3 Sen hem och vara med Natta och Jane:P Sen vet jag inte vad som händer:P Får iaf pengar antingen på onsdag eller torsdag :P
BTW, fyller fan år nästa vecka på söndag:D:D:D PARRRTYYYYY DÅE:D:D:D:D:D:D<33333333333
Nästa vecka på måndag kommer min underbara och efterlängtade sis Tezz upp till mig :D:D:D<3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0