Skulle ju berätta igår vart jag hamnade me...

dsc02732 (MMS)

Skulle ju berätta igår vart jag hamnade men mobilen dog och jag var inte hemma förens halv 1:p jag åkte nämligen till min syster i eskilstuna,och hängde med karo på hennes basket träning. På väg hem åker vi och helt plötsligt kraschar något in i fram rutan och vi får panik, stannar och vänder tbx. Och då ser vi att det är en uggla som flög in i bilen,och vi tog med den in i bilen för att vi visste inte vad vi skulle göra. Sen sa jag till karos pappa att han borde typ ringa polisen eller något,så han ringde 118118 och snackade med de och de kopplade honom till polisen. Hundra år senare så ringde de ingen och bara ja,antingen så kommer vi och avlider ugglan eller så gör du det? Talet blev att vi lätt ugglan vara där ute. Och sen åkte vi hem åt,och hemma hos syrran så byter vi bil och sen åkte vi mot skavsta. Där vi ska hämta hem eve som har kommit hem från barcelona:d jag gömde mig bakom en vägg och vero och karo gick fram till eve och sen går de och jag hoppar på eve och hon blir chockad för hon visste inte vem det var men hon blev jätteglad ändå:d sen när vi kom hem så kollade jag,vero och eve på film:p Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0