Hejhopp=)

Jag är tillbaka från Polen, i början var det kallare där än här hemma i Sverige. Sen fick vi plus grader,men dock hade vi det kallt i huset om nätterna:( Men jag träffade iaf mina sysslingar^^ och shoppade,festade en kväll och sovit dåligtxD I söndas var det dags att återvända hem till kalla Sverige:P Men det var skönt att komma hem, saknade mina vänner<3
Iaf har jag en nice vecka nu, är ledig måndagar och fredagar. Var i skolan i Tisdas och idag är vi lediga för vår lärare inte var i skolan idag^^ och imorn är det halv dag i skolan=P
Jag har iaf beställt lite saker=) en ny Tokio Hotel tröja och Tokio Hotel pussel^^
Och sen på Ginza beställde jag Prom Night, The Pianist och Livet är underbart=) Riktigt bra filmer de 3=)
Bilder från Polen kommer komma upp så fort jag orkar ladda upp de=)
Puss på er så länge:*:*<333

Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

sv: Nej det har jag inte. Har inte hört nån annan som fått det heller...

2010-02-08 @ 21:00:33
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0