Hem ljuva hem=)

Nu har man kommit hem från Eskilstuna=P Hade det roligt hemma hos Eve =D Jättefin lägenhet du har gumman=D<333
I fredas var vi på bio som sagt^^ och vi fick biljetter till Snabba Cash=) Riktig bra film faktist(Y) Men biosalongen var jätteliten=O den minsta jag har varit på.
Enyway, när jag kom hem idag så låg det ett brev och väntade på mig, det var från Tokio Hotel Shoppen. De ville att jag skulle betala för en beställning jag hade gjort annars skulle de gå till inkasso med det och det skulle bli dyrare för mig så jag var ju illa tvyngen att betala 15,99 euro. Fast jag alltid betalar direkt när jag beställer:S skit skumt, men jag mailade de och bad de säga för vilken beställning jag ska betala. För det stod att faktura var utskriven 06.12.2009, men den beställningen har jag redan fått:S
Jaja,vissa nöjer sig inte med att få pengar en gång-.-'
Annars är allt bra med mig=D Fast dagen kunde dra snabbare iväg eftersom jag hatar denna dag(datumet säger allt). Fick inte ens träffa Steffi idag bara för den här dumma dagen-.-'
Men vi ska träffas så snart som möjligt innan konserten, och drick Chai Latte och åka rulltrappor=D<33
See ya<3333

Kommentarer
Postat av: Elina

Sv: Du kan ta en bild på dig själv i likadana kläder som Bill har, göra en Bill-pose och ha affischer i bakrunden om du vill! :)

2010-02-14 @ 21:32:46
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0