Hey lovers=)

Jag är helt död i armarna eftersom jag möblerade om igår kväll :P Så nu har jag mammas dubbelsäng i mitt rum och hon har fått min säng och min trasiga bäddsoffa(som inte ens tålde 2 år). Och jag fixade allt själv bar en jättetung madrass upp och två lättare ner, drog soffan i trappan, och fastnade ett par gånger xP Kom på igår att jag väldigt ofta för diskussioner med mig själv xP

Som det här igår:
Jag:Soffan får inte plats vid sängen
Jag:Jo,det får den visst
Jag:Nej,det går inte,ser du inte?
Jag:Allt går om man vill!!
Jag:Men det går inte
Jag:Håll käft!!Vill jag så går det!!!
Tillslut gav jag upp efter att ha flyttat runt sängen och bäddsoffan 10 gånger runt i det lilla sovrummet xD
Mamma kom iaf på en lösning kanske inte det finaste med det funkar för oss och det är det enda vi bryr oss om, vår lägenhet passar det inte så kan ni gåxP
See ya<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0