Lite kort om mig=)

Lovar du att vara ärlig? Yes=)

Du heter: Sylvia

Smeknamn: Frau Schäfer,Tom,Sylvi,snigel

Låt som när du är ledsen sörjer till: vet faktiskt inte

Beroende av: Tokio Hotel annars kan jag inte andas

Vad tror folk om dig: Beroende av Tokio Hotel,blyg,mes

Stämmer det:nja,beroende för att kunna andas, annars är de min stora kärlek.yes jag e blyg. Mes? nja jag kan vara riktigt jävla kaxigxP

Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögon

Vad säger du för att imponera på någon: öhh...det beror på vem det e

Hur imponerar man på dig: det beror på vem det ärxP

Brukar du skratta för dig själv: höhö klart jag gör x)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: ":)<3"

Var bor du: Södertälje

Trivs du där: nja,finns bättre ställen där man kan få vara anonym

Äger du några converse: NeinxP

Sprit, cider, vin eller öl: Cider

Brukar du bli för full: har bara varit 1 gång och det sög-.-'

Är du allergisk mot något: Katter,hundar,hästar,gräs,kvalster,pollen,björk,jordnötter

Hur svarar du i mobilen: Hallå?

Antal timmar sömn inatt: 7 timmar

Brukar du komma i tid: ah

När mår du bra: när jag mår braxP

När blev du fotad senast: lördas:P

Hur känner du dig nu: Glad och taggad=D

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: usch

Vad saknar du: min pappa<3

Hade du en bra kväll igår: ja

Favorit dryck på morgonen: Te<3

Rakar du benen:nä har skit mkt hår=O Hahahaha, Klart jag gör det!!!xD

När brukar du oftast gå och lägga dig:olika men efter 11

Är du blyg: nja,i vissa fall

Sysslar du med någon idrott: Nej har insett att idrott är inget för migxP

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nja tveksamt

Har du spytt offentligt: ne

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: oj? eh finns väl något att göraxP

Vad gör du i morgon: SkolaxP

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Tom,Bill,Gustav,Georg=Tokio Hotel såklart

Vad längtar du till: den 4 mars Tokio Hotel live i globen <333333333333

Har du bra vänner och äkta vänskap: ja

Hur gammal är du: 19^^

Tycker du om någon just nu: Ja,men han e svår att få"/

Gröna eller röda äpplen: gröna tål inte röda=P

Gillar du golf: aldrig testat

Vilken tid gick du upp idag: halv 8

 

Har du sovit i din egen säng inatt: min egen säng hos mamma bara för att mitt rum är så kall

Har du strumpor på dig nu: ja

Är det okej att gråta:Det är mänskligt FFS!!!

När grät du senast: oj,kommer inte ihåg exakt men tror det var förra veckan?

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Flytta med Sara och vi skulle åka på massor med resor och shoppa som galningar och gå på massa TH konserter<33:D:D

Bär du glasögon eller linser: nixpix

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nein,ha det du vill ha FFS

Har du piercing:inte än

Är du bra på att laga mat: funkar välxP

Är du flygrädd: nja,lite men gillar inte flyga för jag får så himla ont i öronen=(

Hur vig är du: vig nog att nå godis skålen på golvetxDxDxD

Är du musikalisk: nja,visst kan jag sjung men...

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller te

Vilken är din favoritglass: Mjuk glass,MagnumxP

Tycker du om sushi? Aldrig smackat

Vad äter du helst när du ser på film: det jag är sugen på=P

Har du tandläkarskräck: något ja

Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvälls

Vilken ögonfärg har du: Blå

Har du någon gång gråtit dig till sömns: Aa

Biter du på naglarna: Nein

Röker du: Till och från

Hur ofta tränar/motionerar du: när jag känner för det!!!

Senaste låt du hörde: Reden-Live-Tokio Hotel<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0