Raggningsrepliker

Vilken raggningsreplik tycker du är bäst?
Själv är jag inte förtjust i raggningsrepliker det känns så mesigt att använda det.
Men om jag skulle någonsin få för mig att använda raggreplik så blir det någon av de härxD

1.Om skönhet mäts i tid så skulle du vara en evighet.
2.Jag säger inte det här för att impa på dig, men det är faktiskt jag som är Batman.
3.Om en tjock gubbe kommer och stoppar dig i en stor säck,
oroa dig inte, tomten försöker bara ge min den perfekta julklappen.
4.Jag begär inte att du ska falla för mig, men du kan väl iaf snubbla lite?
5.Har du ett plåster? Jag skrapade knät när jag föll för dig.
6.Jag har sett dig i mina mardrömmar, du är killen som räddar mig från monstret.
7.Om skönhet var vatten skulle du vara en ocean.
8.Jag saknar min nalle, vill du sova med mig?
9.Simma kan jag, men i dina ögon drunknar jag.
10.Himlen måste vara tom ikväll, medtanke på alla stjärnor som glittrar i dina ögon.
Ut och ragga med er nu! =P

Liebe<3333
1.Om skönhet mäts i tid så skulle du vara en evighet.
2.Jag säger inte det här för att impa på dig, men det är faktiskt jag som är Batman.
3.Om en tjock gubbe kommer och stoppar dig i en stor säck,
oroa dig inte, tomten försöker bara ge min den perfekta julklappen.
4.Jag begär inte att du ska falla för mig, men du kan väl iaf snubbla lite?
5.Har du ett plåster? Jag skrapade knät när jag föll för dig.
6.Trosor är röda, Kalsonger är blå, äh skitsamma, dom ska ju av ändå!
7.Pax för dig!
8.Jag har låst ute mig själv, kan jag får sova hos dig inatt.
9.Jag har sett dig i mina mardrömmar, du är killen som räddar mig från monstret.
10.Om skönhet var vatten skulle du vara en ocean.
11.Det är något fel på min telefon, den vill inte fungera utan ditt telefonummer, hjälp mig!
12.Simma kan jag, men i dina ögon drunknar jag.
13.Himlen måste vara tom ikväll, medtanke på alla stjärnor som glittrar i dina ögon.
14.Jag saknar min nalle, vill du sova med mig1.Om skönhet mäts i tid så skulle du vara en evighet.
2.Jag säger inte det här för att impa på dig, men det är faktiskt jag som är Batman.
3.Om en tjock gubbe kommer och stoppar dig i en stor säck,
oroa dig inte, tomten försöker bara ge min den perfekta julklappen.
4.Jag begär inte att du ska falla för mig, men du kan väl iaf snubbla lite?
5.Har du ett plåster? Jag skrapade knät när jag föll för dig.
6.Trosor är röda, Kalsonger är blå, äh skitsamma, dom ska ju av ändå!
7.Pax för dig!
8.Jag har låst ute mig själv, kan jag får sova hos dig inatt.
9.Jag har sett dig i mina mardrömmar, du är killen som räddar mig från monstret.
10.Om skönhet var vatten skulle du vara en ocean.
11.Det är något fel på min telefon, den vill inte fungera utan ditt telefonummer, hjälp mig!
12.Simma kan jag, men i dina ögon drunknar jag.
13.Himlen måste vara tom ikväll, medtanke på alla stjärnor som glittrar i dina ögon.
14.Jag saknar min nalle, vill du sova med mig?

Kommentarer
Postat av: Nicole

sv; ah längtar hur mkt som helst nu!! =D

2010-02-17 @ 14:54:46
URL: http://luxurypink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0