Sylvia Schinner

I give my all to you!
Du och jag nu och för all framtid!
Inget kan eller ska få komma emellan oss.
19 års vänskap är inte lite och jag vet allt om
dig och du vet allt om mig.
Allt vi har gjort tillsammans, allt vi har gått igenom tillsammans
och allt vi har upplevt tillsammans.
Alla sena kvällar, allt skratt, alla tårar
och allt prat om ALLT!
Minnena som jag har med dig är något som jag för alltid kommer att minnas!
Alla underbara resor, alla sleep overs, våra fetto kvällar, party stunder
jag kan fortsätta rabbla upp saker hur länge som helst.
Du betyder jävligt mycket för mig, det ska du veta!
Älskar dig över allt annat på denna jord!
ÄLSKAR DIG!
<3

Kommentarer
Postat av: My

sv. Hej :) Ja, visst kommer det vara otroligt, tror fortfarande inte det är sant... Det blir ståplats för mig, dig då? :)

2010-02-09 @ 20:01:03
URL: http://myknut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0