God kväll:P

Vaknade halv tio idag,för att glov gubbarna skulle komma efter tio och lägga vårt nya golv. Men det slutade med att de kom först vid tolv. Sen drog jag och Natta ner på stan för att intervjua folk,Dagens fråga var. Vad man tycker om Södertälje. Så Natta började ragga runt på folk men de bara snäste till så fort man frågade de något. Dock stannade två farbroder och ville vara med,och självklart glömmer man sätta på micken när man intervjuar den första så vi fick fråga om men de var det något annat som krånglade med ljudet:S Gissar på att det inte var våran dag idag=/
Sen när jag kom hem kollade jag på min serie och sen flyttade jag och mamma tillbaka alla möbler,jag började sätta upp min affischer igen så nu har jag en stor blåsa på mitt pekfinger=/ så jag mst vänta några dagar innan jag kan hänga upp mina affischer=/
Men ja,nu ska jag nog gå och sova är mega trött.
God natt<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0