Hellu=)

Idag har det varit soligt och varmt ute=D Vi hade +26 grader på balkongen8D<3
Men igår var det snöoväder här=/ Jag tror att moder natur lider av pmsxP höhöh^^
Vi var inte på apun idag eftersom vi fick nyckeln först halv 1 så vi åker upp imorn och fixar redigeringen :P
Karo fyller år idag=D Grattis till dig<333
Fiffi är i Italien denna vecka, pfett men nice. Den ungen har riktigt tur^^ Hon har nyss blivit TH fan och på torsdag och fredag kommer TH befinna sig i Italien=O Så hon kanske ser deras bussar,för hennes klass skulle åka runt i Italien:P
Vissa har ju tur som tusan=)<33
Jaja,jag är glad att jag har sett de 2 gånger=D<33
Usch,jag typ bor framför datorn>.< Fy på mig.
Men vad ska jag göra de flesta av mina kompisar bor utanför Sthlm,så då måste man vara social på datornxP
See yaa<333

Kommentarer
Postat av: Emilia

Varför inte smita iväg till konserten...?

Fast hon kanske inte är i samma stad.



sv: haha mike, är inte det han bigass lifeguarden?

2010-03-22 @ 19:27:36
URL: http://soautomatic.blogg.se/
Postat av: Emilia

sv: nää, han är ju inte snygg D:

DAVID JOST <3

2010-03-22 @ 21:18:28
URL: http://soautomatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0