I min väska=P

Det är många som har kört den här'I min väska' där man visar vad man har i sin väska så då gör jag en likadanxP
Njut;)
4 böker(Meningen med livet,En deppig dag,Lord of the flies,Barak Obama),1 häfte om koll på jobb, Mobil,mobilficka, 2 extra strumpor,kamera och batteriladdare,headset,nycklar,
bindor,kondomer,spelkort,handsprit,hårborste,säkerhetsnålar,dove kräm,solglasögon,2 tändare,
1 pkt tändstickor, 4 par örhängen,2 halsband,1 armband,tandborste,smink,2 skrivhäften,1 dagbok,näsduckar,våtservetter,vitaminer,pennor,mp3,tejp,handkräm,plastpåse,bankdosa, almanacka, busskort,tuggumi.
Det är vad jag har då jag använder väska:P
Vad har ni?;P

Kommentarer
Postat av: Anna Kaulitz<3

Hahahahh j*vlar det var inte lite det xD<33

2010-03-21 @ 20:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0