Känd eller vad;)

Jag och Natta hade en intervju med några ungdomar för två veckor sen och nu ligger det ut på tv och det har folk sätt så de har ju börjat kommentera detxP Natta på med solglasögonen och göm dig för paparazzinxP Höhöhö...
Nej,men okej. idag var vi på praktiken gjorde inte så mkt så vi drog ner på stan och självklart tycker jag att det var kul att gå runt på stan med mina solglasögon påxD hahaha, what a life! It's my life;)
Btw,jag var inne på arbetsförmedlingen idag och anmälde mig som sommar vikarie som personlig assistent:P
see yaa<333

Kommentarer
Postat av: sarah

hehe men Natta kommer bli kändast för hon var framför kameran :)

2010-03-26 @ 13:43:10
URL: http://nattstad.se/sarahslifes
Postat av: sarah

sv; aha men det var ändå hon som var framför kameran så hon blir automastiskt kändare eftersom det är henne man ser och inte dig :)

2010-03-27 @ 08:26:35
URL: http://nattstad.se/sarahslifes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0