Schinner Hissar och Dissar

När är det dags för en hiss & diss time här på bloggen igen, det var ju lixom ändå föra året som jag gjorde en hiss & dissxP
Hiss:
Första hissen går till alla underbara TH fans som har stått och köat i dagar till THs första Sverige konsert=D Jag är riktigt stolt över er att ni gjorde detta,även om många blev förkylda efteråt^^ Men en sak är säker och det är att vi TH fan rockar världen tsm med TH=D<333
Andra hissen går till alla mina underbara vänner där ute som stöttar mig och får mig att må bra=)<3 Utan er hade jag aldrig klarat mig<3 Remeber that!!!<333
Tredje hissen går till våren som äntligen har hittat hit till Sverige^^ Man blir så glad och lycklig nu=D Mera vår åt folket!!=)
Diss:
Första dissen går till Melodifestivalen, varje år vinner samma dåliga låt och folket tror fortfarande att Sverige vinner allt-.-' Hahahaha xD Har ni inte förstått att schlager är ute?  Det ska vara riktig musik nu! Inte massa schlager och baladerxD Om Sverige vinner i år så kommer jag ha någonting rosa på mig i ett helt år! Men eftersom det inte kommer hända så behöver jag inte oroa migxP


Andra dissen går till pengar, visst är pengar bra?! men de är oxå sjukt beroendeframkallande och kan skada en själv och ens omgivning. Med stora skulder eller räkningar eller shopping.





Well,hoppas ni gillade min listaxP jag är iaf nöjd med den^^
See yaa<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0