Svar på era frågor kommer här=)

Här kommer Sofies frågor:
Sofie
Vad tycker du om mig? (Sofie Kaulitz)
Jadu,Kära Sofie Kaulitz, jag älskar dig som vän och du är en del av min lyckliga dag (4/3).Så om något händer(dåligt) dig kommer jag må skit resten av mitt liv, för att jag inte fanns vid din sida då det hände dig<3
Vad tkr du om min blogg? ^^
Jag diggar den(Y) Alltid lika roligt att gå in där och läsa om vad du har gjort i ditt liv=D<3
Vad går du för linje?
Jag går media med inriktning webbproduktion^^
Vad vill du bli när du blir stor?
Haha oj:P Just nu har jag kommit upp på samma bana som när jag var liten och det är att bli sjöbefäl(sjökapten) på en stor kryssningsfartyg, eftersom jag älskar båtar<3
favoritlåt med TH?
Oj:O jag älskar alla deras låtar, men en stark favoit är nog Frei im freien fall, eftersom den låten handlar om att vara fri, vilket är väldigt viktigt (enligt mig)att känna sig fri och aldrig tillfånga tagen^^
Vad är det som du gillar så mkt med Gustav? :)
Jadu? Gustav,han är en rikig härlig sexig kille;) Jag älskar killar som är mer tillbaka dragna och inte tar så mkt plats,för det är jobbigt när de jämnt måste synas och höras. gissar väl på att det har något med att göra att jag själv inte är ett stort fan av att synas och höras så mkt^^ Men sen har han en speciell energi som är väldigt svårt att hitta hos vissa. Vilket har gjort att han har fått mig intresserad av honom=)<333
Vad tycker du om mig? (Sofie Kaulitz)
Jadu,Kära Sofie Kaulitz, jag älskar dig som vän och du är en del av min lyckliga dag (4/3).Så om något händer(dåligt) dig kommer jag må skit resten av mitt liv, för att jag inte fanns vid din sida då det hände dig<3
Vad tkr du om min blogg? ^^
Jag diggar den(Y) Alltid lika roligt att gå in där och läsa om vad du har gjort i ditt liv=D<3
Vad går du för linje?
Jag går media med inriktning webbproduktion^^
Vad vill du bli när du blir stor?
Haha oj:P Just nu har jag kommit upp på samma bana som när jag var liten och det är att bli sjöbefäl(sjökapten) på en stor kryssningsfartyg, eftersom jag älskar båtar<3
favoritlåt med TH?
Oj:O jag älskar alla deras låtar, men en stark favoit är nog Frei im freien fall, eftersom den låten handlar om att vara fri, vilket är väldigt viktigt (enligt mig)att känna sig fri och aldrig tillfånga tagen^^
Vad är det som du gillar så mkt med Gustav? :)
Jadu? Gustav,han är en rikig härlig sexig kille;) Jag älskar killar som är mer tillbaka dragna och inte tar så mkt plats,för det är jobbigt när de jämnt måste synas och höras. gissar väl på att det har något med att göra att jag själv inte är ett stort fan av att synas och höras så mkt^^ Men sen har han en speciell energi som är väldigt svårt att hitta hos vissa. Vilket har gjort att han har fått mig intresserad av honom=)<333
Här kommer Millas frågor:
Hur ofta uppdaterar du dig med Tokio Hotel?
Jag går dagligen in på deras officiella hemsida,och andra TH fan sidor och läser saker om de(Vissa grejer man läser om de ska man ta med en nypa salt då vissa människor gillar att skapa rykten)
Och hur kommer det säg att du älskar det bandet så mkt?
Den frågan har många ställt mig. Men jag älskar budskapen som finns i en låts text,och vill helst att det ska kännas äkta. Och när jag först hörde durch den monsoon så kände jag att detta var ett band som är äkta=)<3 Dock vart jag lite rädd att jag skulle sluta lyssna på de eftersom jag har svårt att hålla mig fast på något för länge. Men nu har jag kommit över den rädslan och älskar bandet mer än något annat band/sångare i världen.<333
Här kommer Kjfg's frågor:
Har du funderingar om att bli stor bloggare?
I början innan jag startade bloggen då tänkte jag:åh jag vill oxå bli en stor bloggare. Men nu för tiden bloggar jag bara för att ha detta som ett minne(som en öppen dagbok)=)
Vad är syftet med din blogg?
Syfte? har inte tänkt på det, men eftersom jag skriver om typ allt så vill jag bara att folk ska veta vad jag tycker och tänker^^
Läser du andras bloggar?
Bara mina älskade vänners bloggar, tycker inte om stor bloggare.Tycker att de skryter för mkt-.-'
Här kommer Lydias frågor:

vad tycker du om mig? (lydia)
Lydia=) Jag tycker om dig mycket som vän=D<3333 Och du är en riktig cool och söt tjej<333 Vi borde träffas någon gång(Y)=D<33
är du kär?
Det beror på hur du menar kär, det finns två olika kärlek för mig. Jag är väldigt kär i Gustav(trummisen i TH)<333 Men om du menar kär i någon som jag har möjlighet att träffa jämnt, så nej, jag vågar inte älska någon för tillfället då jag har blivit sårad av de få jag blivit kär i. Så därför håller jag mig till Gustav. (Som jag inte kallar kändiscruse)
vad har du för mobil?
Jag har en...Sony Ericsson W595^^ vit med röda kanter^^
Hur många tokio hotel tröjor har du?
jag har faktist 9 th tröjor. Eller det e 7t-shirt och 2 tröjor^^ och så har jag TH shorts oxå;P
Beskriv känslan då du såg tokio hotel med ett ord?
heltfuckingjävlaunderbartattjagnästadörnu (du sa aldrig att jag inte fick slå ihop orden till ett långt ordxP)nej men okej ett ord då blir det nog LYCKA<333
Vem designar din blogg?
Det gör jag självxP tycker det är roligt att leka i blogg designenxP(menar du att den är ful:O)
läser du min blogg?
Jadå det gör jag=D(Y)
Vad tycker du om min blogg?
Spännande och eget(asså det är inte som de flesta andra bloggar, som mst härma varandra^^)
Här kommer Nathalies frågor:

Vad tycker du helst om att göra på fritiden?
Fritiden? hmm...jag lägger helst ner min fritid på att vara med vänner, är jag inte med de så sitter jag framför datorn och chattar med de på msn=P Och såklart så uppdaterar jag mig om TH:P
och huur många sanna vänner har du???
Oj,det e väl runt 8 st som e de sannaste vännerna(och då vill jag inte ge några namn)
Här kommer Lisas frågor:
Vilken av konserterna va du på TH??
Jag var på den som var i Sthlm=D
Vilken låt va bäst enligt dig?
Jag tyckte att alla låtarna var bra live(Y) Men frågan var ju om en låt så Pain of love för jag älskar Toms gitarrsolo där<333
har du kille?
Nej=( Men i mina drömmar är jag och Gustav Schäfer förlovade^^
Har ni haft sex?
Nej,men jag har varit nära att ha det. Men jag är glad att jag aldrig hade det=)
hur länge har ni vatt ihop?
Jag och Gustav? snart 1,5 år=D<33( Har ingen kille så:P)
Hur gammal e du?
Jag är 19=) och ja,jag är 91:a men jag föddes redan 2 dagen av det nya året^^
Här kommer Veronikas frågor:
Läser du andras bloggar?
Mina älskade vänners bloggar brukar jag läsa=)
Och isånnafall har du någon favorit blogg?
Ja,min egenxD haha nej, men alla mina vänners är mina favoriter<333
Här kommer Angelicas frågor:
Angelica
1.Varför gillar d Gustav så mycket o inte de andra?
(Har skrivit uppe i detta inlägg^^) Jag gillar de andra killarna med det vill säga Tom,Bill och Georg lika mkt, för de är oxå anledningen till att jag hittade(eller hur man ska förklara)Gustav. För hade de 4 tillsammans inte startat TH så hade jag inte vetat om Gustav=( Men Tom,Georg och Bill finns oxå djupt i mitt hjärta<333
2: När börja du gilla TH ? <3
den 13 augusti 2006=D
Här kommer Steffis frågor:
Om du va gud för EN dag, vad skulle du göra då? :D:D
Oj det finns mkt jag skulle vilja göra=O Det är svårt,speciellt när det bara gäller en dag.Men typ ge människorna på jorden ett STORT tecken på att de(jag med) förstör miljön/klimaten. Och få stopp allt jävla krig!!
Här kommer Fiffi's frågor:

varför började du blogga??
Vrf? har inte riktigt tänkt på det själv.xD Men i början tänkte jag att jag ska blogg och bli stor som alla de där stora bloggare, Men sen sa jag till mig själv, nej jag ska blogga för att överföra mina tankar och åsikter på ett roligt sätt och så behöver folk inte se när jag pratar och bli en tomatxD
berätta om ditt dagliga liv??
hahaxP mitt dagliga liv? Är typ lika tråkigt varje dagxP Nej men just nu så handlar livet om att gå till skolan de sista månaderna innan studenten, jag mst smsa mina vänner varje dag, tänker 24/7 på tokio hotel, äter,sover bajsarxD pratar med min älskade mamma och så drömmer jag mkt om hur det hade varit att leva ett annat liv=P(var det så du mena=P)
berätta allt du vet om bill och tom?
Ojojoj=O Det skulle nog bli ett par sidorxD med både sanning/rykten/lögner^^
Men jag kan skriva in lite om de två i ett ensamt inlägg=D<33
Här kommer Anna's frågor:

Älskar du mig? <3
JAAA,jag älskar dig=D jag vill gifta mig med dig!!!(Hahaha jag var inte seriöst med gifta grejenxD)Men du betyder sjukt mycket för mig,du tillhör ju de två lyckliga dagarna i mitt liv(8/9-09 och 4/3-10)Jag är dig evigt tacksam att du märkte mig där vid övergångstället från NRJ<3333Vill aldrig förlora dig gumman<3333 Kommer bli sjukt ledsen om det skulle hända dig något hemskt=( Ich liebe dich frau Kaulitz<3333
Här kommer Blami's frågor:

1.Vart brukar du handla dina kläder och skor?=P
Hehe, olika men de bästa affärerna som jag skulle kunna spänndera alla mina pengar på är New Yorker och Daeicmann<333(Det komiska är att de båda affärerna e tyska och det visste jag inte förens jag sökte det på internetxD)
2.Vad är du typ av fan?^^
Du menar TH fan? Jag är inte den som stalkar de!(skulle aldrig falla mig in att göra det)Och jag är inte den som skriker de i öronen och gråter så fort jag er de. Den enda gången jag skriker när jag ser killarna är på deras konsert:P Skulle jag någonsin möta någon av de på gatan skulle jag nog titta på de men iget mer, hade de sagt hej hade jag försökt kläma fram ett litet Hej^^ Men jag skulle aldrig hoppa på de!!
3.Vilket är ditt bästa semester minne/värsta?
Den bästa är nog ändå när jag och min två systers döttrar åkte till Polen sommmaren 2008<3xD det går inte att få någon bättre minne från den semesternxD Och så klart första gången jag åkte till Tyskland, allt kändes så rent och jag kände mig hem<333 Värsta är nog då jag var liten och åkte med min familj på min morfars begravning=(<333 och sista gången jag såg min mormor=(<333
4.Hur kommer det säg att du bara har varit på en TH konsert? med tanken på att du är ett stort fan^^
Jadu, det handlar faktist om pengar(eftersom jag bara har min mamma i livet så är det inte alltid lätt att få det att gå ihop)Men sen annser jag inte att man måste ha varit på 20 TH konserter för att ses som ett stort fan, utan det handlar om hur mkt du lyssnar på bandet,hur mkt du hänger med i det nya med låtar och sånt. Och sen att du aldrig snackar skit om bandet du älskar.För då är du verkligen inte ett stort fan. Och att du stöttar bandet när det har hänt de något,eller när de tävlar och fansen ska rösta=)
Här kommer Anonym's frågor:

Vilka bloggar följer du?
mina vänners bloggar är de bästa bloggarna för jag vet vad som är äkta där(Y)=)
Ditt favoritminne?
Har många men då jag var liten och brukade följa med min pappa till jobbet, hur vi brukade sitta i bilen och lyssna på tysk musik och sjunga med=)<33 Hur vi brukade busa och skratta tillsammans<3333
Favoritmat?
PANNKAKOR=D=P<3
Om du fick vara kille för en dag, vad skulle du göra då?
hahahaxP Skulle kunna säga ragga på tjejer, men det kan jag göra redan nuxD Nej,men öh...xD R*nkaxD svårt att säga med tanke på att jag kan göra det mest redan nu som tjejxD
Favoritresa?
Polen 2008 och Tyskland 2009<33
Här kommer Sarahs frågor:

1. Att alltid gå klädd i cheerleadingkläder eller att aldrig mer få tillgång till internet?
Oj,detta e svårt, men jag skulle nog välja att inte ha tillgång till internet isfxP
2. Att alltid ha dålig andedräkt eller att alla du träffar alltid har dålig andedräkt?
Eh,mst nog välja att andra får ha det, annars skulle jag skämmas för mkt^^
3. Att slicka på tuggummin på gatan eller att slicka på lyktstolpar och fastna med tungan?
Usch:O Men lyktstolpar väljer jag dåxP
4. Att ha stora vingar som inte går att ta av, utan att kunna flyga ELLER att ha gigantiska ankfötter utan att kunna simma?
Vingar såklart=) även fast det ingår går att flyga är de vackrare att ha än ankfötterxP
5. Att bara klä dig i blommiga klänningar i ett år, eller att muuu'a högt varje gång någon säger ditt namn?
Muuu'a högt när någon säger mitt namnxP För jag hatar blommiga mönsterxD
Tack så mycket för era söta frågor=) Vissa blev dubbla men jaja:P
Ha så kul att läsa det dåxP
See yaa babes<333333

Kommentarer
Postat av: sofie ♥

Naww va gullig du är!

du betyder sjukt mkt för mig!

älskar dig också <3333

2010-03-14 @ 03:28:51
URL: http://sofiekauliitz.blogg.se/
Postat av: Steffi

Du hade blivit en bra gud hörredu :''D <3<3<3

2010-03-14 @ 10:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0