Förlåt för dålig...

Shoo=)
Förlåt att jag inte har uppdaterat på länge men först så hade jag inget att skriva om, sen så glömde jag bort mina inloggningsuppgifterxP men nu är jag inne igen:P
Det har hänt mkt den sista tiden:P RixFm festivalen var stört skön=D och sen Grönan där jag träffade min skit unge Sofie<333 Sen har jag slitit som ett djur i skolan för att bli klar med allt, men har fortfarande lite att göra så det blir skola på onsdag ändå=( Anyway, min låsas syster kommer på måndag=D<3333 på tisdag blir det Grönan med T.A.G.G=D<3
Bakade Cupcakes igårxP Dock kan jag inte äta frosten för jag mår illa av det=/ Men det vart ju fina=)
Mina Cupcakes^^
Hörs igen<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0