11.11.12

Kom hem nyligen efter en tripp runt i stan:P Var på informationsmöte på skatteverket idag om eget företagade:D Som några i min omgivning vet så har jag planer på att starta eget:D Så vi får se hur det kommer gå, ska iaf anmäla mig till flera informationsmöten för att få mycket information:) Jag talar inte om just nu om vad jag vill startat men när det börjar rulla på så kommer jag nog avslöja:P
Sen på kvällen var jag med T och färgade hans hår, och sen var vi med Natta:P Och det slutade med att T sov över hos mig eftersom hans busskort bara gäller till 19:00, så vi somnade inte förens typ 01:30 och vaknade 06:00 för T skulle till praktiken:P
T är en porrig häxa xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0