Kollar på...

Just nu sitter jag uppe i vardagsrummet och kollar på Toy Story 1 :P funderar på om jag ska baka choklad muffins till imorgon när vi ska till mammas vännina:P hehe...
I onsdas skulle Fiffi sova över, när vi skulle hem så ringde T mig. Och frågade vara jag var, vi hade just klivit på bussen. Så vi fick hoppa av och vänta på T, sen drog vi hem till mig och körde snurra flaskan och fixade oss för en tripp på collage i Sthlm, när vi kom upp till Sthlm så var klockan redan efter tolv och det var kö till collage. Vi stod i 20 minuter innan vi gav upp för att kön inte rörde sig förutom i en konstig klunga och alla trängdes-.-' Så vi gick mot T-banan men det var redan stängt, så vi fick gå till Sergels Torg för att ta natt bussen. Och mina fötter dödade mig TOTALT, jag gick i klackskor och jag är sämst på att gå i klack eftersom jag är van att gå i gympaskor. Så jag drog av mig skorna och gick barfota xP Sen när vi kom fram till busshålls platsen så väntade vi på bussen typ en halv timma sprang till donken för att köpa käk, sprang tillbaka till busshålls platsen. Bussen kommer och vad gör inte T? jo,han tänkte planka in på bussen men upptäckte att det var vakter på bussen. Så bussen åkte och vi fick vänta en hel timme på nästa buss jävel-.- så vi tvingade honom att köpa cheesburgare till oss:P Jag och Fiffi var skit sura på honom, så vi tvingade honom att köpa sin bussbiljett 10 minuter innan näst buss kom. När bussen kom var det fullt-.-' så att stå på en full buss i klackskor i en timme är ett helvete-.- Det satt några italienare på bussen, och den ena skrek som fan över hela bussen rakt i örat på mig-.- Sen när de klev av kunde vi sitta och då vart man mkt gladar:D Sen i Tumba gick nästan alla av så jag och T byte plats s vi kunde halv ligga på säterna, somnade lite halvt den sista biten. Sen när vi var framme i Södertälje var vi tvungna att gå hem hela vägen, och inte gick det snabbt heller-.- men Fiffi var pigg och hoppade runt så vi hade kul=) Sen när vi kom hem till mig la vi oss och kollade på MTV och sen somnade vi:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0