Vi var ute och lekte i snön:p Skit kul rul...

dsc02596 (MMS)

Vi var ute och lekte i snön:p Skit kul rullade runt som som barn i backen:p blev yra som fan och in såg att vi har Skit dålig kondis för att springa i snön xD sen drog vi till berget och bara stod där och tittade:p sen drog vi för att möta hansson och jane:) sen kom även ida ut och vi vandrade runt och snackade sex:p De snackade om hur skönt det är att ha sex (kille med tjej). Men jag påstod att det är mkt skönare att ha det med en tjej:d<3 (stackars Fiffi för natten till idag xP) säger bara det ha ALDRIG sex när någon annan ligger med i sängen som inte är med på det,och man tror att de sover fast de inte gör det. PINSAMT!:$ Iaf så ska jag försöka att inte få en jävla host attack igen:-o fett jobbigt att hosta och hicka samtidigt:-o Ska nog avrunda nu eftersom Fiffi tkr att detta inlägg är för lång x) Men-e det är kul att mobil blogga och då kan jag uppdatera oftare^^ Men nu ska jag fortsätta att leva bilder på snygga tjejer på google:p så att jag kan föra över till mobilen;) Puss<3


Kommentarer
Postat av: kettan

OMG va kul det var =D köra på ikväll igen? hiiihiii Awsome!fast Måste ta bar bilder då =)??

2010-11-25 @ 09:57:16
URL: http://kettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0