Hey lovers=)

Sorry för att jag inte bloggade igår men jag var upptagen hela dagen^^ var och såg Blue man group :D trodde de skulle vara skit dåliga med det var fett grymt (Y) Först så träffade vi sötaste Steffi^^ var med henne en stund och sen drog jag och Fiffi till donken:P vi delade på en megameny och sen skulle vi på toaxD vi stod i kön och bakom oss står en tant och så fort jag eller Fiffi sa något så kollade hon på oss :O Sen gick vi in på toa och jag ställde min cola flaska på handtorken och den ramlade då trodde Fiffi att jag rev ner handfatet xD Men sen när hon skulle tvätta händerna så rasar tvålsaken ner xD hahaha xD Det var mer hon som rev ner toaletten än jag xD Sen sitter vi i parken en stund och kollar på några små pojkar som skejtar :P sen drar vi till Göta Lejon och reipar deras toalett xD sitter på toa med öppen dörr xD hahaha xD fett rolig dag igår<3
De ä lite läskiga men det var roligt ändå :P Skulle lätt lägga ut pengar för att se de igen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0