En dikt till min älskade syster Anna<3

I nitton år har du funnits för mig,
I dessa nitton år har vi gått igenom mycket.
Glädje, lycka,kärlek, svek, sorg, hat,
men även massa skratt har spridits sig mellan oss.
Du har alltid funnits vid min sida,
när jag föddes, när jag för varje år blev äldre,
när jag blev mobbad, när jag förlorade min pappa,
men även du gjorde det, när jag tog studenten.
Jag ser fram emot att dela alla minnen med dig min syster,
för livet är lång men för det ska vi inte sluta att leva i nuet.
Och sluta oroa oss för framtiden, för att den hinner vi med,
men inte nu tiden.
Du kommer för alltid att vara min underbara älskade stora syster<3
Älskar dig<3333
Din lilla syster Sylvia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0