Men Hej:D

(gammal bild:P saknar mitt långa hår:( )
Äter kokosbollar :D ja,jag är fett ohälsosam, men bry dig för fan inte om vad jag stoppar i mig!!!
Ska till sjuksköterskan imorn och ta några prover-.-' så jag får inte äta något efter 12!
Och i ärlighetens namn så mst jag sluta röka!!:O kan röka tre cigg efter varandra o det e sjukt inte bra!:O
Var ute för typ en timme sen o hade adrenalinkick, stod o sprakade på en sten grej och började puta några brudar. Sen började de bråka om vem som ägde mig xD kul för den jämn gamla med mig sa att jag var hennes brud. fast då sa den yngre att vi var förlovad. hade glömt bort det så jag bara e vi? hahahaxD vilket dåligt minne jag har xDxD
Men-e nu ska jag se på film:P
see ya<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0