Min "valborg"

Jupp jag är själv :P Miss F sov här igår till idag och vi hade världens tjockis dag xD Mst göras om snart sis<3 ;) Men imorse drog Miss F för hon skulle hem och fixa sig för hon skulle på fest:P Själv har jag bara legat i sängen och kollat tv och vart inne på datorn^^ Sen drog mamma och jag har druckit i min ensamhet och drogat Britney Spears :P Så jävla skön dans musik:D


Anledningen till att jag inte firar valborg är:
1: Mrs K är i västerås och dömer. Miss N,Miss E,Mrs D är någonstans i Sverige xD Miss J och mrs H är på Gotland,Miss T har flyttat till Skara-.- Så ja,alla bästa människor är inte här:'(
2: Vad fan är det för mening med valborg? Visst man firar våren, men sätt dig och grilla ist bara-.-' Att bränna skit och ha fyrverkerier förstör bara miljön-.-" DAMP!!! Nej,jag är ingen miljönörd men det är bara så jävla onödigt! Alla vet ju att fyverkerier tillhör nyår och inget annat!!! Så sluta plåga miljön med ert skit!!!!-.-" Om det nu skulle vara så att jorden går under nästa år så är det På Grund Av miljöförstörning!!! För det är inte normalt att vissa EU länder har redan 30 grader i april! Det är ju för att jorden har blivit för svag för solen På Grund Av oss människor!!! Tänk på det nästa gång!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0