Dag 1 – Presentera mig själv.

Nu ska vi se:P
Jag heter som sagt Sylvia, bor i Södertälje:P Jag är lesbisk och stolt över det! Ägnar mycket tid för mina vänner och är SÄMST på att säga NEJ! Så om ni frågar mig något skulle jag säkert säga ja xD Jag älskar att sjunga, för gick jag i kör i typ 4 år och solo sång i ett halv år innan jag hoppade av p.g.a Idol. Jag tycker om hemma fester mer för de kan man ha med alla sina vänner, och då slipper man skumma typer på krogen:S Något som jag gör mycket är att spela biljard med mina vänner(Y) Jag lyssnar på nästan all musik som finns, mina idoler är Tokio Hotel<3 De kmr för alltid vara en del av mig och det är jag stolt över! Just nu är jag arbetslös så jag sover bort halva dagarna:P  Om ni vänjer att snacka skit om mig kan ni lika gärna ta det med en vägg för jag vet mer om mig själv än vad någon annan någonsin kommer göra!!!!
Väljer ni där emot att snacka skit om mina vänner, då får ni det TUSEN gånger värre mot er själva av mig!!!

Så om ni har något ni vill berätta,eller fråga eller något annat äre bara att kommentera :D
Love for you all<333
Lebb for ever<333

Kommentarer
Postat av: PWUSS PÅ'REJ

DU ÄR DEN SÖTASTE SÖTNOSEN NÅGONSIN!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3

2011-02-03 @ 15:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0