Dag 5 – Vad är kärlek.

Bra fråga! Kärlek är underbar! Dock...hade ni frågat mig för ungefär ett halv år sen hade jag sagt att kärlek är det sämsta med livet! Det är bara för att innan jag träffade min älskling så hade jag bara otur i kärlek. Det sägs att har man otur i kärlek har man tur i spel. Men så var det inte för mig.Okej,tbx till frågan. Kärlek är en helt underbar känsla speciellt om det är med någon som man älskar såå jävla mkt och som älskar än lika mkt tbx^^<3 Och hur ska man veta om man är riktigt kär? Jo,det är hur man känner när någon berättar för de att de älskar än. Som min älskling gjorde. Jag blev varm i hela kroppen,det pirrade till och jag började gråta=''') Min Kim är världens underbaraste<333333 Much love for you Darling:*:*<33333333333333333 Du är mitt liv<333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0